Вже стало традицією управлінням освіти та міською радою щороку підбивати підсумки участі обдарованої учнівської молоді в предметних олімпіадах ІІІ - ІV етапів (обласного і всеукраїнського рівнів) та захисту наукових робіт в Малій академії наук (МАН) ІІ - ІІІ етапів (обласного і всеукраїнського рівнів). З кожним роком переможців і призерів з числа учнів нашої школи збільшується. Цього року школа виборола 9 місць на обласному та 2 на Всеукраїнському рівнях: Шевченко Олександр (9-А клас) - з чотирьох предметів: 1 місце з географії (вчитель Клигіна В.І.), біологія, 1 місце, (вчитель Стадійчук О.С.), історія, 2 місце, (вчитель Гончарук Л.М.), англійська мова, 3 місце, (вчитель Тимощук М.А.); Кулаков Богдан (9-Б клас) - перше місце з трудового навчання (вчитель Ляхович В.Х.); Гаврилюк Ярослав (11 клас) перше місце з географії (вчитель Клигіна В.І.), математика, 3 місце, (вчитель Вітчук І.В.); Тимощук Роман (10 клас), 3 місце з фізики (вчитель Янок П.Г.); Он
... Читати далі »
Щоб навчити дітей працювати в команді, аналізувати проблеми і толерантно ставитися до різних поглядів, важливо створити в класі доброзичливу атмосферу. Пропонуємо кілька вправ з Classroom Management, що допоможуть вчителям у цьому.
«Що змінилося в моєму однокласникові?»
Тривалість — 8-12 хвилин
Попросіть дітей стати у дві шеренги — один навпроти одного. Дайте учням 30 секунд, щоб запам’ятати одяг, взуття та зачіски один одного.
Потім попросіть дітей в одній шерензі відве
... Читати далі »
Новий звіт Саттон Траст (Sutton Trust improving social mobility through education – провідна організація Великої Британії, що займається питаннями підвищення соціальної мобільності освіти, фінансує більше двохсот програм на замовлення 140-а наукових установ, ‑ пер.) наводить докази успішних методів викладання.
Питання про те, як стати добрим учителем, завжди було предметом дискусій. Така постановка питання створює досить багато проблем, оскільки просто не існує, та й не може існувати універсального рецепту для успіху вчителя, тому що різні підходи спрацьовують тільки в конкретних фахівців і для певних учнів класу.
Саттон Траст установлено, що популярні в освіті методи навчання, такі як надмірна похвала й заохочення учнів або надання їм можливості самим відкрити для себе ключові знання, насправді не дають високих позитивних результатів.