Естонія — країна, населення якої менше, ніж кількість мешканців Києва. В усій державі проживає 1 325 000 громадян. І попри свої скромні розміри Естонія амбітно конкурує з Фінляндією за першість в освітніх інноваціях та займає 20 місце за рівнем освіти серед всіх країн за рейтингом ООН. На сьогодні в Естонії працюють 589 шкіл, і проєкт #Прошколу вирішив зазирнути в деякі з них. Представники проєкту відвідали 6 шкіл Таллінна та дізналися, як у них борються з булінгом, розв’язують конфлікти між учителями та учнями, як працюють з електронним журналом та мотивують педагогів.
Право на освіту мають усі
В Естонії, як і в Україні, освіта обов’язкова — це конституційне право всіх дітей до 17 років.
Структура навчальних закладів подібна до вже знайомої нам:
Великобритания полностью завершает процесс перехода на «советскую» систему образования. Министр образования Англии Джастина Гриннинг рассказала, что все британские средние школы вслед за самыми престижными и современными образовательными учреждениями страны окончательно перешли на систему образования СССР.
Британцы оценили все преимущества советской системы еще в 80-х годах прошлого века, когда начался постепенный процесс падения «железного занавеса». Теперь все британские дети обучаются по гениальным учебникам Розенталя, Ландау и Колмогорова.
Как отметили в министерстве, после тщательного перевода советских учебников с сохранением их содержания уровень знаний школьников стал значительно лучше – великолепные показатели демонстрируют выпускники самых элитных и престижных школ континентальной Европы.
Получается, что дети самых влиятельных людей со всего мира, проходящие обучение в школах Итона, учатся по советской системе обр
... Читати далі »
У цьому Вам допоможе блокнот-тренажер "Гімнастика для мозку". Це система розвитку інтелекту для дітей від 7 та від 8 років.
Ознайомитися можна на сайті http://note3.marlet.com.ua/ Або зателефонувавши за номером 068-46 86 929
Як учителю навчитися «володіти аудиторією», втримувати увагу класу та «правильно» робити зауваження? Як поводитися, щоб учні не боялися, а саме поважали? Та як не дозволити «сісти собі на голову»? 5 цінних порад учителю…
МЕНШЕ СЛІВ
Чим менше слів – тим сильніший ефект. Будьте лаконічними. Коли людина говорить багато і швидко, це видає її хвилювання та нерішучість. Коли ви говорите коротко і по суті, це свідчить про підготовленість та впевненість у собі. Використовуйте прості синтаксичні конструкції та виражайте свої думки просто і зрозуміло. Так потрібна інформація не загубиться серед зайвих фраз.
НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКРИЧАТИ УЧНІВ
Покажіть, що говоритимете лише тоді, коли в класі буде повна тиша. Так ви проде
... Читати далі »
Робочий час педагогічних працівників: правові аспекти
Трудові відносини у системі загальної середньої освіти регулюються Кодексом законів про працю, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст. 50 Кодексу законів про працю України (КЗпП), нормальна тривалість робочого часу не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Для окремих категорій працівників з високим інтелектуальним і нервовим навантаженням (учителі, викладачі, лікарі та ін.) статтею 51 КЗпП України передбачено встановлення скороченої тривалості робочого часу.
Правові відносини, пов’язані з розподілом педагогічного навантаження в начальних закладах, врегульовані Законом України «Про загальну середню освіту», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів У
... Читати далі »
«С древних времен считается, что выдающийся талант — это прежде всего наследственность, каприз природы. Кода нам говорят, что Моцарт дал свой первый концерт в возрасте трех лет или что Джон Стюарт Милл читал классическую литературу по-латыни в этом же возрасте, большинство реагирует просто: «Конечно, они же гении».
Однако подробный анализ ранних лет жизни и Моцарта и Милла говорит о том, что их строго воспитывали отцы, которые хотели сделать своих детей выдающимися. Я предполагаю, что ни Моцарт, ни Милл не были рождены гениями, их талант развился максимально благодаря тому, что им с самого раннего детства создали благоприятные условия и дали прекрасное образование».
Так начинается всемирно известный труд по детской психологии выдающегося японского педагога Масару Ибуки «После трех уже поздно». В своем предисловии к этой книге директор Института развити потенциальных возможностей человека, американец Глен Доуман написал: &laqu
... Читати далі »
Методика, де використовується робота в парах змінного складу.
Ця методика застосовується для вивчення теоретического матеріалу і допомагає добитись високої якості його засвоєння.
Сущность методики Ривина заключается в том, что изучать тему одному ученику помогает весь класс. Это так называемое поабзацное изучение текста.
Каждый абзац параграфа учебника или какого-нибудь другого текста ученик изучает с разными напарниками, что дает возмож-ность рассмотреть изучаемый текст под разным углом зрения, помогая более тщательно и детально разобраться в теме.
Принцип работы состоит в том, что для проработки первого абзаца учащийся находит себе напарника, с которым читает, обсуждает, выясняет содержание, озаглавливает абзац (если на первом этапе трудно озаглавить, то можно записать главную мысль данного абзаца). Название абзаца или его главная мысль запис
... Читати далі »