П`ятниця, 26.04.2024, 21:42
Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Фізика 9 клас [103]
Фізика 10 клас [105]
Фізика 11 клас [69]
Астрономія [79]
Коледж [29]
Документація на кабінет [7]
Розробки уроків [1]
Позакласна робота [18]
Роботи учнів [1]
Корисні посилання [6]
Різне [25]
Фото [9]
Методика [4]
Пошук
Друзі сайту




























Годинник
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Нашому сайту

Каталог статей

Головна » Вчитель » Фізика 9 клас

Експериментальні задачі 2

 

9 клас

1. У „чорну посудину” з водою опущено на нитці циліндричне тіло. Оцінити густину тіла та його висоту.

Обладнання: „чорна посудина”  з водою, в яку опущене тіло на нитці, повністю занурене у воду, лінійка, динамометр.

 

 

2. Оцінити коефіцієнт тертя дерев’яного бруска по поверхні стола, вважаючи, що площа поперечного перерізу гумової нитки під час незначних видовжень залишається незмінною.

Обладнання: брусок, гумова нитка, лінійка.

 

3. Оцінити масу медичного шприца.

Обладнання: шприц, посудина з водою, нитки.

 

4. Оцінити теплоємність склянки.

Обладнання: склянка, мензурка, термометр, посудина з теплою водою.

 

5. Оцінити коефіцієнт тертя ковзання бруска по столу.

Обладнання: брусок, ручка, лінійка.

 

6. Оцінити питомий опір дроту.

Обладнання: досліджуваний дріт, джерело струму, амперметр, вольтметр, з’єднувальні провідники, мірна стрічка, ручка

 

7. Визначити центр мас пластинки неправильної форми.

Обладнання: пластинка неправильної форми, булавка, нитки, пластилін, лінійка.

 

8. Оцінити тиск вістря олівця на листок паперу, коли олівець перебуває перпендикулярно.

Обладнання: олівець, листок паперу, лінійка, тягарець відомої маси.

 

9. Оцінити питому теплоємність циліндра

Обладання: циліндр, мензурка, калориметр, посудина з холодною водою, посудина з теплою водою, термометр, нитка, лінійка.

 

10. Оцінити масу лінійки

Обладнання: лінійка, шматок пластиліну, посудина з водою, нитка

 

11. Оцінити масу смужки міліметрового паперу

Обладнання: смужка міліметрового паперу, смужка офісного паперу, наклейка з пачки, з якої взято аркуш офісного паперу, де вказана поверхнева густина паперу.

Примітка: поверхнева густина вказує масу 1 м2 паперу. Змінювати форму смужок паперу забороняється

 

12. Оцінити густину циліндричного тіла

Обладнання: циліндричне тіло, склянка з водою, динамометр із заклеєною шкалою, лінійка.

 

 

10 клас

1.Оцінити коефіцієнт поверхневого натягу невідомої рідини.

Обладнання: піпетка, шприц, посудина з водою, пластилін, посудина з невідомою рідиною. rв=1000 кг/м3, sв=73 мН/м, rр=800 кг/м3.

 

2. Оцінити відношення жорсткостей двох гумових ниток однакової довжини.

Обладнання: дві гумові нитки однакової довжини, лінійка.

 

3. Оцінити густину пластиліну.

Обладнання: посудина з водою, лінійка, шматок пластиліну, нитка.

 

 

4. Оцінити коефіцієнт тертя стержня олівця по паперу.

Обладнання: олівець, листок паперу, лінійка.

 

5. Оцінити густину соляного розчину.

Обладнання: посудини з водою та соляним розчином, шматок пластиліну, трубочка для коктейлю, ножиці,  лінійка.

 

6. Оцінити коефіцієнт тертя бруска по похилій площині.

Обладнання: брусок, динамометр, похила площина, тягарець

 

7. Оцінити питомий опір провідника, з якого виготовлено обмотку реостата

Обладнання: реостат, лінійка.

 

 

8. Оцінити коефіцієнт тертя гумового шнура по столу.

Обладнання: гумовий шнур, лінійка.

 

 

9. Оцінити модуль пружності гуми

Обладнання: гумова нитка, лінійка, динамометр

 

10. Оцінити масу лінійки

Обладнання: лінійка, шматок пластиліну, посудина з водою, нитка

 

11. Оцінити масу смужки міліметрового паперу

Обладнання: смужка міліметрового паперу, смужка офісного паперу, наклейка з пачки, з якої взято аркуш офісного паперу.

Примітка. Змінювати форму смужок паперу забороняється

 

12. Оцінити коефіцієнт тертя ковзання сталі по жолобу.

Обладнання: мірна стрічка, дві сталеві кульки, пластилін, жолоб.

 

  

11 клас

1. Оцінити радіус кульки.

Обладнання: кулька, нитка, штатив, секундомір (годинник з секундною стрілкою).

 

2. Оцінити довжину пластилінового корка, який знаходиться в трубці. Відомо, що корок суцільний і його довжина менша за половину довжини трубки.

Обладнання: трубка з пластиліновим корком, пластилін, нитка, лінійка, штатив. 

 

3. Оцінити значення невідомого опору, ЕРС джерела струму та його внутрішній опір.

Обладнання: джерело струму, два опори (відомий і  невідомий), амперметр, провідники.

 

4. Оцінити значення сталої Больцмана.

Обладнання: термометр, шматочок вати, склянка з водою, психрометрична таблиця і таблиця залежності тиску та густини насиченої пари від температури.

 

5. Оцінити відношення довжин двох математичних маятників.

Обладнання: штатив, два математичних маятники різної довжини.

 

6. В «чорному» ящику знаходяться три резистори, опори яких більші, ніж 20 Ом. Намалювати схему з’єднання резисторів і визначити значення їх опорів.

Обладнання: мультиметр, „чорний” ящик.

 

7. Оцінити показник заломлення скла.

Обладнання: скляна пластинка, булавки, лінійка, листок паперу.

 

8. Порівняти потужність теплових втрат під час охолодження води при температурі 40 0С і при температурі 25 0С.

Обладнання: калориметр, термометр, вода, температура якої вища 40 0С, секундомір, лінійка, міліметровий папір.

 

9. Побудувати вольтамперну характеристику джерела живлення і використовуючи її визначити ЕРС та внутрішній опір джерела струму.

Обладнання: джерело струму, амперметр, вольтметр, з’єднувальні провідники, реостат, вимикач.

 

10. Помістіть голку шприца в склянку з водою і різким рухом витягніть поршень шприца з крайнього нижнього положення в крайнє верхнє. Тримайте його в цьому положенні і спостерігайте за процесом наповнення шприца водою. Оцінити середню швидкість проходження води через штуцер (найтонше місце) шприца в даному процесі.

Обладнання: шприц, посудина з водою, ножниці, міліметровий папір, секундомір

 

11. Оцінити масу смужки міліметрового паперу

Обладнання: смужка міліметрового паперу, смужка офісного паперу, наклейка з пачки, з якої взято аркуш офісного паперу.

Примітка. Змінювати форму смужок паперу забороняється

.

12. Оцінити масу пляшки з водою двома способами.

Обладнання: динамометр на 0-4 Н, пляшка з водою, вага якої більша ніж 4 Н, нитки, штатив з лапкою, лінійка, аркуш паперу

Примітка. Забороняється підвішувати пляшку безпосередньо до динамометра.

 

Категорія: Фізика 9 клас | Додав: Yanok (13.05.2012)
Переглядів: 2399 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: