Четвер, 23.11.2017, 15:49
Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Закони [7]
Накази [20]
Положення [16]
Навчальні програми [0]
Управління НВП [29]
Фото [57]
Інструкції [1]
Листи [18]
Методика [2]
Календар
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Друзі сайту




























Годинник
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Нашому сайту
Головна » 2016 » Серпень » 26 » Звіт - 2016-3
22:45
Звіт - 2016-3
    1. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників:
    1. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює медична сестра від дитячої поліклініки за визначеним поліклінікою графіком роботи у школі, яка організовує систематичне та планове медичне обстеження учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань, та огляд учнів стоматологами. Щорічно на базі Дубенської дитячої та міськрайонної поліклініки діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі. Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні-серпні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора школи.

Медичне обслуговування працівників навчального закладу організоване на базі Дубенської міськрайонної поліклініки. Вони щорічно проходять профілактичний медогляд у липні за графіком кабінету профоглядів медичної установи. Працівники їдальні медогляд проходять два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету та коштів працівників. Проходження медичного огляду фіксується у санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора школи.

У навчальному закладі проводяться заходи щодо здорового способу життя: шкідливості куріння, алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.               

У школі є медична сестра, яка постійно веде нагляд за здоров’ям дітей, якістю харчування, тісно співпрацює із батьками, вчителями, класними керівниками та адміністрацією школи.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів школи регламентується Законами України ст.5 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 22 Закону України „Про загальну середню освіту", ст.ст.29, 30 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", ст.ст. 1, 2 Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми", постанов Кабінету Міністрів України: постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 № 856 "Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах", спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15 серпня 2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах». Згідно вищевказаних документів учні школи 1-х класів забезпечувались  одноразовим гарячим харчуванням за рахунок коштів місцевого бюджету до 01.01.2016 року. З січня 2016 року учні 1-х класів харчуються за кошти батьків.
В закладі створені сприятливі умови для гарячого харчування 1-11 класів. Підприємець Пилиповець С.В. на протязі двох десятків років організовує харчування учнів на хорошому рівні. Тому відсоток учнів, що отримують гаряче харчування по школі становить близько 72%.        

 

    1. Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщенні школи розміщено стенд по безпечній поведінці.

За навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Разом з тим систематичні перевірки, які проводять відповідні контролюючі установи, викладають в актах та приписах недоліки. Причина наявності даних недоліків у відсутності коштів для їх усунення. Так, наприклад, не працює пожежна сигналізація. Але для її включення необхідні значні кошти.

Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.

Завгоспом систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.

 

    1. Надання соціальної підтримки та допомоги дітям сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей.

 

В цьому навчальному році соціальний паспорт школи має такий вигляд: 6 дітей, батьки яких позбавлені батьківського піклування, 17 дітей-напівсиріт, 5 дітей з вадами здоров'я, 64 дитини, які виховуються в неповних сім'ях, 42 дитини, які виховуються в багатодітних сім'ях, 7 дітей виховується в малозабезпечених сім'ях, 18 дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, 4 дітей, які тимчасово залишені без батьківської опіки (батьки за кордоном), 2 дітей, сім'ї яких опинились в складних життєвих обставинах. 

Ці учні постійно перебувають у центрі уваги адміністрації навчального закладу.

З метою надання соціальної підтримки протягом року всі діти даних категорій відвідувались за місцем проживання. Проводилась виховна, профілактична та корекційна робота.  Дані категорії дітей по мірі можливості отримували гуманітарну допомогу, путівки для санаторно-курортного лікування та оздоровлення. Соціальну допомогу з дітей-сиріт отримали Мунтян Анна (7-А кл), Веремчук Маргарита (7-Б кл), Данилюк Надія (7-Б), Веремчук Олександр (3-Б)  та протягом навчального року отримували безкоштовне гаряче харчування.

Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників, соціального педагога, практичного психолога, адміністрації школи, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками.

 

    1. Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення.

У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.
Цікаво і змістовно відбувається оздоровлення школярів у пришкільному таборі «Смайл». Цього року вихованцями табору стали 140 учнів школи.

В школі з метою організованого проведення нагородження і заохочення наказом директора школи створено комісію по заохоченнях. Яка двічі на рік за підсумками семестрів збирається на засідання і виносить рішення. Розроблене положення про нагородження і заохочення працівників  та учнів школи. Для заохочення педагогічних працівників, учнів та обслуговуючого персоналу встановлені такі форми: (для учнів) – Подяки, Грамоти, грант «Кращий учень семестру», «Кращий знавець англійської мови», «Учень року»; (для вчителів, технічних працівників) – Подяки, Почесні грамоти, премії. Про нагородження і заохочення видаються відповідні накази. Для учнів є традиційним свято вшанування переможців конкурсів, олімпіад, змагань, фестивалів.

Оздоровлення учнів в основному здійснюється в оздоровчому таборі при школі. Цього року в такому оздоровчому англомовному таборі «Смайл»  оздоровлюється 140 дітей. Бажаючих бути в таборі більше ніж передбачено Понад 50 дітей перебували в аналогічних таборах при Будинку дітей та молоді, СЮТ, спортивній школі.  

    1. Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку.

В школі наказом директора створюється щорічно профілактична рада. Вона працює на підставі розробленого Положення про профілактичну раду. На засідання профілактичної ради запрошуються учні, які схильні до правопорушень, порушують дисципліну на уроках та їх батьки.

Практичним психологом школи проводяться корекційно-розвиваючі заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили в складні життєві умови. Разом з тим  за звітний період траплялися поодинокі випадки протиправної поведінки учнів, зокрема: вживання старшокласниками спиртних напоїв у вечірній час, тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, завдяки постійній профілактичній роботі, співпраці з органами внутрішніх справ, сім’ї і молоді на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх Дубенського МВ УМВС учнів школи немає.

Соціальний педагог Олексюк Н.І. веде соціальний паспорт школи, тримає на контролі відвідування учнями занять у школі, обстеження санітарно-побутових умов проблемних сімей, відвідування класними керівниками учнів вдома.

    1. Стан дитячого травматизму.

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються невтішними показники травматизму дітей, особливо на уроках фізкультури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.
Вивчаючи стан травматизму серед дітей, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.

Травмування учнів на уроках фізичної культури за рік складає 29 випадків.

 

  1. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

Виховання учнів в школі і сім'ї – щоденний нерозривний зв'язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу.

Класні керівники співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування. Свої спостереження заносять до «Щоденника психолого-педагогічних спостережень».

Однією з традиційних форм роботи з батьками є батьківський лекторій. Тематика лекцій підбирається із врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторію бере участь адміністрація навчального закладу, практичний психолог, соціальний педагог, запрошуються працівники Дубенського МВ УМВС, Дубенської міськрайонної поліклініки та дитячої поліклініки, центру зайнятості, міськрайонного відділу юстиції.

Школа має матеріальну підтримку з сторони міського голови Антонюка В.М. , депутатів міської ради, а саме: Березовського П.П., Богомаза В.Й., Момотюка Ю.В., Дудка Л.І.

  1. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

В закладі заведений журнал обліку звернень громадян. Створений особистий сайт директора для обговорення питань навчально-виховного процесу. На батьківських зборах батьки мають можливість письмово висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процесу анонімно. На сайті школи є сторінка спілкування директора з батьківською громадськістю, учнями та відвідувачами сайту. Створена рада закладу, батьківський комітет, які підтримують і розвивають матеріально-технічну базу школи.

Батьківський комітет щомісяця збирається на свої засідання, на яких розглядає питання навчання і виховання, розвитку школи та поповнення матеріально-технічної бази.

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:

  • через покращення якості, удосконалення навчально-виховного процесу;
  • використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, залучення до навчання комп’ютера, мережі Internet;
  • підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків;
  • Підготовка учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні для вступу до ВНЗ всіх рівнів акредитації.

Успіхи школи це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу.
На закінчення, дозвольте подякувати всім вам і тим,  хто причетний до нашої школи і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить собі сьогодні педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.

 

Рішення
 конференції від   червня  2016 року

  1. Продовжити роботу школи по реалізації освітньої програми закладу згідно нормативно законодавчої бази Міністерства освіти і науки України.
  2. Продовжити реалізацію потреб учнів та їх батьків через мережу участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах та змаганнях для розширення учнівського кругозору та пізнавальних інтересів.
  3. Здійснювати моніторинг досягнень учнів у навчальній та поза навчальній діяльності.
  4. Впроваджувати в практику закладу програми обміну, розширювати міжнародну діяльність школи через Благодійні організації «Вчителі за демократію та партнерство» та «Вчителі за мир та демократію», «Міжнародного фонду Відродження»,  міжнародні проекти «Завжди разом», «Молодь в дії».

Роботу керівника школи вважати -  «задовільною».

Категорія: Накази | Переглядів: 72 | Додав: Yanok2524 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: