Четвер, 23.11.2017, 15:42
Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Закони [7]
Накази [20]
Положення [16]
Навчальні програми [0]
Управління НВП [29]
Фото [57]
Інструкції [1]
Листи [18]
Методика [2]
Календар
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Друзі сайту




























Годинник
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Нашому сайту
Головна » 2016 » Серпень » 26 » Звіт - 2016
22:35
Звіт - 2016

м

Звіт

 керівника про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю

в червні 2016 року.

  1. Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації НВП у навчальному закладі:
    1. Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти (охоплення навчанням дітей шкільного віку, продовження навчання випускників 9-х класів у порівнянні за останні 3 роки).

Шановні учасники конференції!

Згідно наказу Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та  №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, відповідно до п. 95 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» затвердженого постановою КМУ від 27.08.2010 № 778» директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу протягом навчального року.

Сьогодні ми зібралися, щоб вашій увазі запропонувати підсумки роботи навчального закладу за 2015-2016 навчальний рік.

Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом навчального закладу, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи, законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Будівля нашої школи збудована та прийнята в експлуатацію у жовтні 1990 року і розташована на земельній ділянці площею 2 га.

Протягом 2015-2016 навчального року мною, як керівником закладу, та педагогічним колективом зроблено певний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у закладі.

Відповідно до наказу управління освіти, сім’ї, молоді і спорту та розпорядження  міського голови Дубенської міської ради, наказом директора школи закріплений за закладом мікрорайон розподілений між класоводами та класними керівниками. В червні-серпні місяці здійснено уточнення списків учнів шкільного віку з 5 до 18 років. До 15 серпня дані списки оформляються згідно вимог Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646. Педагогічними працівниками закладу проведено перепис дітей мікрорайону. Перепис показав, що станом на 01.09.2015 року в мікрорайоні проживають 887 дітей віком від 5 до 18 років. Із них дітей 5-ти річного віку 42, дітей шкільного віку 814. Всі діти шкільного віку охоплені навчанням, і приступили до занять. З них навчається в Дубенській СЗОШ № 5 - 215 учнів.

Станом на 01.09.2015 року в закладі навчалось 483 дитини. Із них:

в школі І ступеня – 219 учнів;

в школі ІІ ступеня – 217 учнів;

в школі ІІІ ступеня – 45 учнів.

 
Середня наповнюваність класів становить 23,95 учня.

У школі укомплектовано 20 класів.

З кожним роком географія проживання наших учнів розширюється. По мікрорайонах :

  1. райлікарня – 8 учнів;
  2. автовокзал – 3;
  3. центр – 14;
  4. базарчик – 181;
  5. п’ята школа, сиркомбінат – 173;
  6. Підборці – 33;
  7. М’ясокомбінат, зал. Станція – 80;
  8. Цукровий завод, Страклів – 28;
  9. Рачин – 5;
  10. Семидуби – 3;
  11. Тараканів – 1;
  12. Привільне – 1;
  13. Мятин – 1.
  14. Мирогоща – 1.
  15. Млинів - 1 

Останнім часом кількість учнів у школі залишається стабільною:

2009-2010 н.р. – 500 учнів, 21 клас;
2010-2011 н.р. – 480 учнів, 20 класів;

2011-2012 н.р. – 468 учнів, 20 класів;

2012- 2013 н.р. – 479 учнів, 20 класів.

2013-2014 н.р. -  488, 20 класів.

2014-2015 н.р. – 474, 20 класів.

2015-2016 н.р. – 483, 20 класів.

Протягом навчального року на базі школи успішно проведені засідання міських методичних обєднань та семінари: вчителів інформатики, фізики, англійської мови, німецької мови.  Завдячуючи заступнику директора з ВР Мельник О.О. і педагогу-організатору Олексюк Н.І., на високому рівні проведений обласний семінар заступників з ВР на тему «Гендерний простір у школі. Основи гендерного виховання».  

Всі учні 9-х класів продовжили навчання у навчальних закладах: у 10-х класах ЗНЗ, та у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. З 49 випускників школи ІІ ступеня на початок навчального року продовжили навчання  49, з них 28 у 10-му класі своєї школи, 1 – у гімназії № 2, інші у коледжах та професійних ліцеях.

Навч рік

Всього учнів

Продовжують навчання

Не навчаються

10 кл своєї школи

10 кл інших шкіл

ВУЗ

І-ІІ р. акр.

Профліцей

2009-10

49

21

3

18

7

0

2010-11

55

21

0

21

13

0

2011-12

49

28

1

13

7

0

2012-13

36

17

0

11

8

0

2013-14

55

25

0

21

9

0

2014-15

42

21

0

10

11

0

2015-16

31

14

1

12

3

1

 


Перед педагогічним колективом стоять наступні завдання щодо підготовки учнів до ЗНО:

  • розширення системи підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання через додаткові, індивідуально-групові форми роботи;
  • активне впровадження тестування на уроках;
  • використання можливостей варіативної складової навчального плану для підготовки учнів до ЗНО.

З 16 випускників 11 класу вступили: в заклади ІІІ-ІУ рівнів акредитації – 15 (93,752%); І-ІІ рівня акредитації – 1 (6,25%); професійний ліцей – 0 (0%). Це дуже високий показник вступу до вишів. Саме завдяки наполегливості адміністрації, педагогічного колективу школи, тісній співпраці з батьками отриманий такий результат.

Управління та фінансування закладу здійснюється управлінням освіти, сімї, молоді та спорту Дубенської міської ради.

    1. Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріальну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені умови для поглибленого вивчення іноземних мов (англійської мови) з 1 по 11 класи. У 6-х класах введено вивчення російської мови, з 5-го по 11 класи учні вивчають другу іноземну мову – німецьку мову. У 5-11-х класах факультативно вивчається польська мова. Виділено додаткові години в 11-му класі на математику. У 9-х доцільним є вивчення креслення, у 10-11-х класах введені спецкурси на англійській мові: література Англії та США, країнознавство та ділова англійська мова. Для поглибленого вивчення іноземних мов  обладнано 3 кабінети англійської мови, 1 кабінет німецької мови, кабінет зарубіжної літератури та художньої культури. В даних кабінетах є всі умови для використання у навчально-виховному процесі ІКТ (комп’ютери, телевізори, ноутбуки, мультимедійні проектори).Разом з тим вивчення польської мови потребує якісних змін.

Навчальний заклад забезпечений  Інтернетом. Встановлений Wi-Fi. Сьогодні в школі в переважній більшості кабінетів є доступ до Інтернету. Це стало можливим за співпраці з приватними підприємцями.

Вчителі прийняли активну участь у виставці-ярмарку педагогічної творчості. Відмічені нагородами:

Олексюк Н.І., соціальний педагог, 1 місце в міському етапі, 1 місце в обласному етапі.

Провальчук Н.В., практичний психолог, 2 місце в міському етапі.

Клец С. О., вчитель музичного мистецтва.

Купчак В.І., вчитель образотворчого мистецтва.

В загальному підсумку школа тримається по олімпіадах на 3-му місці. Це безперечно успіх. І найбільша заслуга в цьому вчителів школи, які вчили даних учнів та готували до олімпіад..

У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. Окрім поглибленого вивчення англійської мови учні 10-11 класів здобувають професії водія та оператора комп’ютерного набору на базі  Дубенського МНВК і отримують права водіїв категорії В і С та посвідчення.

В цьому році учні школи не представляли роботи на МАН.

В 2012 році Інститутом інноваційних технологій школа включена в дослідно-експериментальну роботу з темою «Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес». Керівництво цією роботою здійснює заступник директора з іноземних мов Гуда О.В.
 

    1. Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.

Виховна робота проводилася згідно плану виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора з навчально-виховної роботи були організовані і проведені на високому рівні шкільні свята.

Традиційними заходами в школі стали: День здоров’я, фестиваль команд КВК, 5 школа шукає таланти, день школи, свято гумору,  день Святого Валентина, вечір вшанування переможців «Зоряний олімп». З метою задоволення потреб і інтересів учнів у 2015-2016 н.р. було організовно роботу гуртків: хореографічний, 2 вокальні, юний програміст, краєзнавчий, українська вишивка, юний технік, майбутній воїн. В закладі протягом 2015 – 2016 н. року працювали секції з волейболу, ушу, атлетичних видів спорту.

Всі вчителі, які ведуть курси за вибором, гурткові заняття, факультативи мають належну професійну підготовку. Для здійснення навчального плану школа має необхідне кадрове, методичне та матеріально-технічне забезпечення.

З метою якісної організації дозвілля та самоорганізації учнів в закладі організовано роботу дитячого самоврядування.

Якщо підвести підсумок усім цим заходам, можна сказати, що всі вони були розраховані на масовість, участь дітей різного віку, залучення до заходів постійних лідерів, активістів та дітей без спеціальної підготовки і практики.

Протягом 2015-2016 н.р. учні школи приймали участь не тільки в шкільних заходах, але й у міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних заходах, де показали значні результати.

Пріоритетними завданнями у виховній роботі навчального закладу є забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації. Виховна робота педагогічного колективу була спрямована на виховання підростаючого покоління, взаєморозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, місцевих організацій, співпрацю у досягненні поставленої мети та завдань. У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями, глибоким розумінням традицій свого народу, свого міста. У зв’язку з цим виховна робота школи була спрямована згідно відповідних напрямів.

Успіхами в позакласній роботі є:

  1.  Високих результатів добилась шкільна команда КВК у різних змаганнях під керівництвом Мельник О.О. та Олексюк Н.І., а саме:
    1. Міський фінал шкільних команд КВК  – 1 місце.
  2. Міські змагання санпостів – 3 місце.
  3. Міський конкурс «Читач року – 2016» - Канарейкіна Катерина, (7-б клас) – 1 місце, Готувала зав бібліотекою Потапчук С.Т.
  4. Учні школи взяли участь в міських  спортивно-масових заходах: зліт юних туристів, гра  «Сокіл» «Джура-2016».

    З метою підтримання порядку в школі та інформування учнів про новини шкільного життя, щопонеділка проводиться загальношкільна лінійка, де черговий клас звітує про чергування за тиждень та підводить підсумки перевірки стану чистоти класних кімнат; учнівське самоврядування підводить підсумки роботи за тиждень та оголошує план роботи на наступний тиждень, відповідно плану виховної роботи та календаря пам’ятних дат.

Профорієнтаційна підготовка молоді починається ще у шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота в Дубенській СЗОШ № 5 здійснюється під час навчально-виховного процесу:

  1. поглиблене вивчення іноземних мов на уроках;
  2. розширення знань про професії на уроках, з мережі Інтернет;
  3. екскурсії на виробництво;
  4. позакласні виховні заходи.

У школі є профорієнтаційний термінал, з яким із великим задоволенням працюють не лише старшокласники а й молодші учні. Однак минулого року він практично не працював

Також є профорієнтаційний куточок, який містить цікаві інформаційні матеріали. Допомагають у роботі працівники міськрайонного центру зайнятості та представники вищих навчальних закладів, які приїжджають до закладу і проводять бесіди зі школярами про найрізноманітніші професії, від найпопулярніших до найбільш затребуваниих. Презентують свої спеціальності. Учні 11-х класів приймають участь у «Ярмарці професій».

Всі випускники 11 класу продовжують навчання.


2. Ужиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.

Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.

За сприяння міської ради та залучення коштів міського бюджету організовано роботу другого спортивного залу.
Сьогодні в ньому вчителі початкових класів  в основному проводять уроки фізичної культури.

З метою зміцнення матеріально-технічної бази закладу укладено договір з міськрайонним центром зайнятості про відповідальне збереження та безоплатне користування програмно-апаратного комплексу «Профорієнтаційний термінал» (від 10.03.2011 р). Термінал установлено на 2 поверсі. В цьому навчальному році він майже не працював, так як несправний. Як пояснили в Центрі зайнятості в них не вистачило коштів для проведення ремонту терміналу. Разом з тим учням необхідно бути більш обережним при користуванні ним, оскільки це делікатна річ.

Щиро дякую вчителям, батькам і техперсоналу, які приклали максимум засиль для проведення ремонтних робіт по підготовці школи до нового навчального року і виконали їх якісно та вчасно. Але цікаву позицію зайняли окремі батьки 4-а, 8-а, які усунулись від благодійництва. А деякі навіть вдаються до брудних принизливих коментарів шкільного життя в соцмережах.
Школа працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено. Проте, для збереження тепла та підтримання температурного режиму взимку необхідна повна заміна вікон і частковий ремонт теплотраси. За кошти міського бюджету встановлені вхідні двері, придбано 8 сучасних світлодіодних світильники

Введений в дію кабінет соціально-психологічної роботи завдячуючи активній позиції, підтримці практичного психолога Провальчук Н.В та соціального педагога Олексюк Н.І. Кабінет практично зроблений з нуля, з занедбаного приміщення.

Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Активно проводиться робота по озелененню коридорів і класних кімнат, в якому беруть участь як школярі так і всі працівники закладу. Шкільне подвір'я доглянуте.

Навчальний заклад до нового навчального року буде практично готовий.
 

    1.  


 

Категорія: Накази | Переглядів: 60 | Додав: Yanok2524 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: