Неділя, 18.11.2018, 01:09
Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Закони [5]
Накази [15]
Положення [17]
Навчальні програми [0]
Управління НВП [52]
Фото [57]
Інструкції [2]
Листи [16]
Методика [5]
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Друзі сайту




























Годинник
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Нашому сайту
Головна » 2017 » Грудень » 25 » В учнів відсутня мотивація до навчання
16:00
В учнів відсутня мотивація до навчання

Гриневич: Найбільший виклик в освіті – втрата в учнів мотивації вчитися

Раніше вчителі та батьки вважали найбільшою освітньою проблемою слабке матеріальне забезпечення. Зараз же соціологічні опитування показують, що найбільша проблема  втрата в учнів мотивації вчитися.

Про це сказала міністр освіти і науки Лілія Гриневич на нараді з начальниками управлінь освіти.

Завжди в освіті найбільше хвилював низький рівень матеріального забезпечення. Це була теза номер один. Сьогодні соціологія показує, що теза номер один в освіті – втрата у дітей мотивації до навчання. І це робить попит на психологічні знання про дитину і залучення шкільних психологів у навчальний процес“, – зазначила Гриневич.

Вона додала, що тепер шкільних психологів потрібно готувати по-іншому та працювати з ними в інститутах післядипломної освіти. Також, на думку міністра, вчителям, які наступного року візьмуть перші класи НУШ, потрібно надавати підтримку від професійного вигорання та знання про психологію дитини.

В нашому освітньому просторі передбачений куточок усамітнення. В куточок усамітнення стоїть черга дітей з мобільними телефонами, щоб усамітнитись і погратися. Ми маємо зрозуміти, як розв’язати цей виклик. Має бути модель поведінки вчителя. Бо якщо зараз вчителі, які беруть участь в пілоті, мають постійну консультаційну підтримку і можливість звернутися до тренерів, але не завжди можуть дати собі з цим раду. То що говорити, коли це отримають 20 тисяч вчителів?“, – підкреслила керівниця МОН.

Гриневич зазначила, що для вчителів потрібно розробити методичні рекомендації та відправити їх на курси, щоб показати, як діяти в таких ситуаціях

“Нова українська школа”

Категорія: Управління НВП | Переглядів: 66 | Додав: Yanok2524 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: