Положення про раду закладу - 3 Лютого 2014 - Янок Петро Григорович
Субота, 10.12.2016, 09:52
Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Закони [6]
Накази [16]
Положення [15]
Навчальні програми [0]
Управління НВП [13]
Фото [56]
Інструкції [1]
Листи [15]
Методика [2]
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Пошук
Друзі сайту




























Годинник
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Нашому сайту
Головна » 2014 » Лютий » 3 » Положення про раду закладу
00:10
Положення про раду закладу
ПОЛОЖЕННЯ ПРО РАДУ
ДУБЕНСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 5 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ
ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відповідно до пункту 99, 100 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778 «Про затвердження положення про загальноосвітній навчальний заклад», створюється рада Дубенської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов.
1.2. Рада Дубенської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов (далі - рада) – це постійно діючий  у період між  конференцією орган громадського самоврядування.
1.3. У своїй діяльності рада керується Законами України «Про освіту», «Про загальну освіту», Статутом школи, цим Положенням.

2. МЕТА, ЗАВДАННЯ І ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ ШКОЛИ
2.1. Метою діяльності ради є:
- сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;
- об’єднання зусиль педагогічного та учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу;
- формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління навчальним закладом;
- розширення колегіальних форм управління навчальним закладом;
- підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних з організацією навчально-виховного процесу;
2.2. Основними завданнями ради є:
- підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім’єю, громадськістю,  державними та приватними інститутами;
- визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;
- формування виховного середовища;
- створення належного педагогічного клімату в навчальному закладі;
- сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального  досвіду;
- підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і  дослідно-експериментальної роботи педагогів;
- сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;
- ініціювання  дій, до сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов’язковості загальної середньої освіти;
- стимулювання  морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку,  підтримки обдарованих дітей;
- зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів та загальноосвітнім  навчальним закладом з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.
2.3. Рада школи діє на засадах:
- законності і гласності;
- колегіальності ухвалення рішень;
- добровільності і рівноправності членства.
2.4. Рада школи співпрацює з Батьківським комітетом школи в меті, завданнях, організації, змістом роботи.
 
3. СТРУКТУРА РАДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЇЇ  ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів ІІ- ІІІ ступенів навчання, батьків і громадськості. Представники в раді і загальна її чисельність визначаються конференцією закладу. Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно конференцією.
3.2. На чергових виборах склад ради оновлюється не менш ніж на третину.
3.3. Рада працює за планом, що затверджується конференцією. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не менш чотирьох разів на  навчальний рік.
3.4. Очолює раду навчального закладу голова, який обирається із складу ради. Голова ради може бути членом педагогічної ради. Головою ради не можуть бути директор та його заступники.
3.5. Засідання ради школи може скликатися її головою або з ініціативи навчального закладу, засновника, а також членами ради.
3.6. Для вирішення поточних питань рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій  і зміст їх роботи визначаються радою.
3.7. Члени ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності навчального закладу, пов’язаної з організації навчально-виховного процесу, проведенням  оздоровчих та культурно-масових заходів.
3.8. Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин.  У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови ради.
3.9. Рішення ради, що не суперечить чинному законодавству та Статуту загальноосвітнього закладу, доводяться  в семиденний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків або осіб, які їх замінюють, та громадськості.
3.10. У разі не згоди адміністрації навчального закладу з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання. До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету навчального закладу.
3.11. Рада школи:
- організовує виконання рішень конференції;
- вносить пропозиції щодо зміни типу, статуту, пробільності навчання, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;
-  спільно з адміністрацією розглядає і затверджує план роботи навчального закладу та здійснює контроль його виконанням;
-  разом з адміністрацією здійснює контроль за виконанням Статуту навчального закладу;
-  затверджує режим роботи навчального закладу;
- сприяє формуванню мережі класів навчального закладу, обґрунтовуючи її доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;
- приймає рішення спільно з педагогічною радою про представлення до нагородження випускників школи золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні»  або срібною медаллю «За досягнення у навчанні» та нагородження учнів похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» та похвальними листами «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів»;
-  разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних предметів варіативної частини робочих навчальних планів, враховуючи можливості, потреби учнів, а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;
-  погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік;
- заслуховує звіт голови ради, інформацію директора та його заступників з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності.
Голова ради:
- бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям;
- виносить на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями;
-  виступає ініціатором проведення добродійних акцій (ярмарків, конкурсів, тощо);
- вносить на розгляд педагогічної ради та відповідального органу управління освітою пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
- ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні;
- сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проблеми оздоровчих та культурно-масових заходів з учнями;
-  розподіляє і контролює кошти фонду загального обов’язкового навчання, приймає рішення про надання матеріальної допомоги учням;
-  розглядає питання родинного виховання;
-  бере участь за згодою батьків або осіб які їх замінюють, в обстеженні житлово-побутових  умов учнів, які перебувають в несприятливих   соціально-економічних умовах;
-  сприяє педагогічній освіті батьків;
-  сприяє поповнення бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань;
-  розглядає питання здобуття обов’язкової загальної освіти учнями;
-  організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів;
-  розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи навчального закладу;
-  вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу.
3.12. Статутом навчального закладу можуть визначатись й інші повноваження ради школи, що не суперечать чинному законодавству.

Категорія: Положення | Переглядів: 170 | Додав: Yanok2524 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: